icona-educacio-emocional

EDUCACIÓ EMOCIONAL

Emocions en acció!

Emotional Seeds porta a l’escola Tecnos una extraescolar d’educació emocional que pretén acompanyar els infants de 1r a 6è de primària en el seu procés de creixement personal i benestar emocional.

L’objectiu de l’activitat és que els nens i les nenes puguin aprendre, a través de jocs, dinàmiques i representacions teatrals, a potenciar la seva intel·ligència emocional, a construir relacions saludables, a relacionar-se de forma positiva i segura amb la pròpia sexualitat, així com treballar en la pròpia autoestima.

Es divideixen els grups per edats, per tal de poder adaptar les dinàmiques i els continguts a les diferents etapes evolutives.

A més, també hi ha unes sessions per a les famílies per tal de donar recursos i poder acompanyar els nens i les nenes durant tot el procés.

HORARIS I PREUS

Dilluns de 17 a 18.30h