Botiga Ordinadors

Des de l’escola us proposem 3 ordinadors diferents, 2 per l’ESO i un específic pels alumnes de batxillerat que fan servir Autocad. Cada ordinador te un codi diferent: 24F241, 06F186 i 06F219

Els ordinadors venen amb la llicència d’IMT Lazarus per 4 anys. Per famílies que no comprin l’ordinador a l’escola o que ja el tinguin i vulguin comprar aquest software, podeu demanar-ho al següent formulari.

La comanda es farà al setembre i es girarà per rebut bancari. El cost de la llicència és 11€ per any. L’instal·lació per dispositius Chromebook es gratuita, per ordinador Windows, s’ha de valorar.

Per qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb dep.informatica@tecnos.cat.

ChromeBook sense pantalla tàctil: 24F241

ChromeBook amb pantalla tàctil: 06F186

Ordinador i3 Windows per batxillerat: 06F219

Ampliació de garantia

A banda del portàtil, les famílies que ho desitgin també poden adquirir una ampliació de garantia per danys accidentals (És el dany produït al producte per un esdeveniment imprevisible, sobtat, involuntari i fortuït que impedeixi el funcionament normal del bé assegurat o sigui perillós per al seu ús.). Aquesta ampliació de garantia s’ofereix tenint en compte que els alumnes utilitzaran el portàtil moltes hores de classe, a casa i que el transportaran cada dia.

Preus:

·   2 Anys Danys Accidentals –59 € (Iva inclòs)

·    3 Anys Danys Accidentals – 79 € (Iva inclòs)

·   4 Anys de Garantia inclòs danys Accidentals –109 € (Iva inclòs)

·   5 Anys de Garantia inclòs danys Accidentals – 139 € (Iva inclòs)

Condicions Danys Accidentals:

Sense FRANQUICIA, una reparació a l’any.

El pagament es farà mitjançant la web: educat.fdos.net

Es podrà escollir la forma de pagament: VISA, TRANSFERENCIA o FINANÇAMENT amb el BBVA a 10,12 o 18 mesos.

Data límit per fer el pagament: 15 d’Agost de 2024